29.augusts (2)

Beidzās talkas darbi. Iztīrīju visas tualetes, jāatzīst gan, ka tik tīras un kārtīgas tualetes es esmu redzējusi tikai viesnīcās.
Taču pēc darbu pabeigšanas iestājās apjausma, ka šovakar faktiski nav ko darīt. Vakara lūgšana šodien nav paredzēta, nekādi citi pasākumi arī nav plānoti. Tā nu drusku panīkām istabā, faktiski gaidot Rūtas zvanu, kad braukt viņai pretī uz autoostu. Kā tradicionālais garlaicības nogalināšanas pēdējais risinājums pieteicās filmu vakars, taču arī tas kaut kā nelīmējās.
Taču tad ne no kurienes uzradās Ēva ar arbūzu. Un tusiņš varēja sākties. Visi studenti sanāca mūsu blokā, un es sajutos nu jau kā pavisam īsts Gregora skolas students. Istabiņas ir vienkārši burvīgas. Turklāt vēl vakarā, kad sadedz lampas, un kad vēl sanāk pilns bloks ar ciemiņiem, tad ir labāk nekā jebkur un jebkad. Tikai doma, ka esmu šeit ievākusies tikai nedaudz vairāk kā 24 stundas atpakaļ, drusku disonē ar to māju sajūtu, ko es esmu jau paspējusi iegūt :)

Nav komentāru: