23.decembris

Trakie dzīvo ne tikai Saldū, bet arī Imantā ir nolasījies viens trako pulciņš. Draudzes ērģelniece izdomājusi, ka Ziemassvētku priekšvakara dievkalpojumā vajag performēt kādu dziesmu. Es ja domāju, ka dziedāsim kādu pazīstamu dziesmu. Bet nekā- šī savēlējusies trīsbalsīgus koru gabalus, kurus es pat dzirdējusi neesmu. Taču gods, kam gods- pārliecināšanas spējas viņai ir nevājās, un tā nu es piekritu dziedāt trio kaut kādu dziesmu, kuras nosaukumu un autoru vēl joprojām nezinu. Tā kā man ir paniskas bailes no otrās vai trešās balss, jo baidos, ka nevarēšu noturēt kaut kādu melodiju, kas nav nemaz melodija, bet pavadījums, tad nu man nācās dziedāt soprāna partiju. Līdz augšējam Fa. Neko, iemācījos. Vienu pusstundu otrdien, vienu pusstundu trešdien- un uz priekšu- visas draudzes priekšā....

Nav komentāru: