Panest

Reiz kāds mācītājs pa radio teica, ka Dievs nekad neuzliek vairāk par to, ko tu vari panest. Un viņa interpretācija bija tāda- tu zini, ka lai kas arī būtu uzlikts, tu ar to spēj tikt galā. Tam savukārt es nepiekrītu. Doma, ka man ar to ir jātiek galā, ka es ar to spēju tikt galā, nozīmē, ka man ir jāprot, ka es spēju tikt galā ar šo situāciju, man ir jāprot atrisināt šī problēma.
Taču tas nav tas, ko Dieva vārds saka. Dieva vārds saka, ka tu to vienkārši vari panest. Tas vienkārši ir jāpanes, tev ir uzlikts, tev ir jātur, tev nekas nav jārisina, tev nav jāmeklē veidi kā tikt no tā vaļā, kā noņemt, kā samazināt, kā izšķīdināt- nekas tam līdzīgs tev nav jādomā. Tev vienkārši ir jātur tas, kas ir uzlikts un viss.
Bet ja ir uzstādījums, ja jau reiz Dievs to ir uzlicis, tad man ar to ir jātiek galā, tad gadījumos, kad es to nespēju atrisināt, tad tā pārvēršas par dubultproblēmu.

Nav komentāru: