Aizlūgšana

Man majās uz palodzes pie pulksteņa stāv Jēzus bilde. Tāda trīsdimensionālā kartīte 10x15cm, kura nedaudz maina attēlu, ja to pakustina. Līdzīga šai, tomēr savādāka. Skatoties uz to un arī vienkārši zinot, ka tā tur atrodas, pat ja esmu darbā, tā man liek justies tā ļoti dīvaini. Šī bilde man pastāvīgi atgādina tās daudzās lietas, ko Jēzus lūdza par cilvēkiem Jāņa ev. 17.nodaļā. Tik ļoti viņš rūpējās par mums, lai mēs saņemtu tik milzīgas svētības! Un tagad šī bilde man it kā apliecina, ka Jēzus turpina lūgties šo 17.nodaļas lūgšanu par mani pastāvīgi. Pat ja es pati nelūdzos, viņš pastāvīgi lūdz par mani to visu. Tas ir tik fantastiski, ka kāds par tevi visu laiku lūdz, turklāt to dara pats Jēzus, turklāt viņš lūdz tādas lielas lietas!
Ko gan vēl vairāk var šai dzīvē vēlēties?

Nav komentāru: