28.augusts (2)

Es kā vienmēr skolā ierados kā pirmā. Nezinu, ar ko tie cilvēki nodarbojas, ka negrib braukt jau savlaicīgi uz skolu? Es atdrāzos pie pirmās nojausmas, ka drīkstu šeit parādīties.
Bet nu neko- izkrāmēju visas savas mantas, un secināju, ka savos aprēķinos neesmu kļūdījusies- visas mantas sagāja skapī plauktā un zemgultas kastēs, turklāt diezgan brīvi. Cita lieta, ka par virtuves aprīkojumu man nebija pareizais spriedums. Mūsu blokā ir tikai dažas dakšas un daži naži un 3 krūzītes. Nav ne karotes, ne griežamie naži, ne ūdens vārāmās kannas, ne katlu, ne pannas- arvienvārdsakot- kaut kas jāizštuko.

1 komentārs:

vilks teica...

Jā, tas mani arī vienmēr ir mulsinājis, kāpēc es mēdzu ierasties kaut kur pēdējā brīdī. Bet nu pēdējā laikā tas pamazām sāk mainīties. mani fascinē tavs racionālisms, atkal un atkal. :)