20.decembris

Pēc nopļāpātas trešdaļas nakts, pēc švaki gulētas otras trešdaļnakts un pēc skolas krāmēšanā un mazgāšanā pavadītas trešās trešdaļas nakts ar divām kolas pudelēm un kinderolu aprīkota dodos atkal uz Liepāju! Šoreiz pie Bitāna! Rekolekcijas ar revolucionāru nosaukumu "Dievs ir mīlestība". Tā tiešām arī ir, kā izklausās- Bitāns ir mainījis virzienu- no urbšanas un urbšanas, uz atdusēšanos Dieva mīlestībā.
Un tas bija tieši tas, kas man šobrīd visvairāk vajadzīgs. Paklausīties, kad kāds vairākas stundas no vietas runā par Dieva mīlestību, par to, cik ļoti Viņam rūpu es, cik cieši Viņš ir man klāt, un cik ļoti labi Viņam ir zināms tas, kur es atrododos, kā es jūtos un ko es vēlos sirdī. Lekcijās jau runā vairāk par Dieva pestīšanas plānu vai par kalpošanas niansēm, bet nevis vienkārši par to, cik brīnišķīgs ir Dievs. Tāpēc tas bija gluži tas, kas man šobrīd bija visvairāk vajadzīgs.
Bitāns izteica vienu spīdošu domu, pareizāk sakot vienu no daudzajām, kas nomierināja manu sakairināto sirdsapziņu. Proti, kāds mācītājs esot vaicājis otram, vai viņa draudzes locekļi pēc kādiem mēnešiem atceras, ko viņš ir sludinājis sprediķī. Un to jautātais atbildējis, ka neatceroties gan, bet ka viņš par to nesatraucas. Tad nu uz vaicātāja izbrīnu atbildētājs norādījis, ka vaicātājs arī neatceroties, ko īsti viņš ēdis pusdienās vai brokastīs pirms pusgada, bet svarīgākais ir tas, ka tā barība ir viņu uzturējusi pie dzīvības līdz šai dienai. Tad nu lieki nesatraucos, ka šoreiz nebija līdzi lielāks pierakstu blociņš līdzi kā vien Statoil čeka aizmugure.
Tad nu te būs dažas no domām, kuras izdevās uz tās stērbelītes pierakstīt:
  • Kungs, veido mani kā nepieciešams, mīci kā vēlies, tikai dod brīžus, kad varu Tevi dziļi un intīmi pielūgt un sajust Tavu klātbūtni, lai tas ir par stiprinājumu, ka Tu visu kontrolē, esi pie manis un vērs visu par labu.
  • Dievs visu vērš par labu. Dievs principā ir pozitīvi noskaņots pret cilvēku.
  • Jēzus lūdza- piedod tiem, jo tie nezina, ko tie dara. Tas attiecas arī uz mani- Jēzus piedod, kaut arī es pati nezinu, ko es daru.
  • Bārdzzinis- ja pats esi neskujies, tad nesaki, ka nav bārdzziņa. Nāc pie bārdziņa (Dieva).
  • Tikai cilvēkam, kas ir pārliecināts par Dieva mīlestību, var likt ēst cietu barību- askēzi un citus pienākumus baznīcā.
  • Ja mēs objektīvi piedzīvojam Dieva mīlestību, tad varam iziet cauri ugunij un ūdenim.

2 komentāri:

vilks teica...

Mani tik ļoti sajūsmina Tavs blogs, ka laiku pa laikam citēju to dažādās vietās. Šoreiz - šeit: http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&rid=1&id=1641

Asnate teica...

paldies :)
prieks censties :)
buča :)