19.decembris


Lielā diena ir klāt!
Skolas Eglīte!
Sakiet ko gribiet, bet mana šīs skolas lielākā pieredze ir par to, kā notiek brīnumaini pasākumi ar mikroskopisku sagatavošanās laiku. Līdz pat pēdējam brīdim mēs īsti nezinājām, kas te notiks, kas būs, kas nebūs, kas kam jādara un kurā brīdī uz kurieni jāiet. Taču beigās atkal- viens wunderbarīgs pasākums. Pasākumam bija 2 naglas. Viens bija samontētie video par skolas dzīvi, kurš man ir pieejams, un izrādāms publiski, taču nav ievietojams internetā, un otrs bija skečiņi, kurus performēja studenti. Īpašākais, protams, bija pirmais. Stāsts īsumā bija par to, ka kāds vīrietis tiek kārdināts dažādos grēkos un tajos mocās, bet viņu atbrīvo Jēzus, pats uzņemdamies uz sevi šīs ciešanas. Sākums likās tik rēcīgs un it kā pa gaisu, ka man likās, ka es ar savu nopietno dziesmu, kam jāseko pēc skeča, būšu pilnīgi nevietā. Taču otrā daļa skečam bija tik aizkustinoša, ka pat negribot un neplānojot saskrēja asaras acīs. Un kā vēlāk uzzināju- ne man vienai. Vairāki ļauži bija apraudājušies.
Skaisti!

Nav komentāru: