3.februāris (3)

Tad vēl mēs šo to parunājām par īpašībām, ko sagaida no otras puses. Man šķiet tā- ir kaut kādas īpašības, kas tevi piesaista tajā otrā cilvēkā, ir kaut kādas īpašības, kuras tu vēlies redzēt viņā, un ja tās redzi, tad tevī uzplaukst simpātijas, taču būtiskākais jautājums, uz kuru jāatbild, un tajā atbilde var nesaskanēt ar jautājumu par īpašībām, ir: vai šis cilvēks spēj tevi darīt laimīgu un vai tu esi gatavs ziedot savu dzīvi, lai darītu šo cilvēku laimīgu. Man šķiet, tad vairs nav nozīmes kaut kādam īpašību sarakstam. Tad var būt tā, ka viss vēlamo īpašību saraksts ir apmierināts, bet uz šo jautājumu atbilde ir “nē”, un var būt tā, ka šis īpašību saraksts nav pilnīgs, bet uz šo jautājumu vari droši atbildēt “jā”. Tas ir tāds labs filtrs, kurš diezgan veikli parāda, ko tu īsti domā par to cilvēku, un cik nopietni tas ir.
No otras puses, protams, ne man par to spriest. Ne es esmu nodzīvojusi mūžu laulībā, ne man ir kāda cita būtiska pieredze.

Nav komentāru: