7.jūlijs (3)

Dzīties pēc Dieva nenozīmē uzdot jautājumu-
Dievs, vai tas, ko es daru ir pareizi, vai tajā varbūt ir kaut kas nepareizs, vai tas ir tas, kā Tu gribi, lai es dzīvoju, vai mans dzīvesveids ir biblisks un Tev pieņemams?
Nē.
Dzīties pēc Dieva nozīmē uzdot jautājumu-
Kungs, ko Tu gribi, lai es daru, ko VĒL es varu darīt Tavā labā, no kā man atteikties, lai varētu labāk Tev pakalpot?

Pirmais jautājums atstāj Dievam faktiski tikai vienu atbildi- jā, bērniņ, ir jau labi, neko sliktu tu nedari. Un tas arī viss.
Savukārt otrais jautājums paver daudz plašākas iespējas Dievam parādīt, ko īsti Viņš gribētu, lai tu dari.
Pirmais jautājums ir turēšanās pie sava esošā dzīvesveida un prasīt tā novērtējumu, kamēr otrais jautājums ir gatavība atdot visu un darīt jebko, lai varētu labāk pakalpot Dievam.

Nav komentāru: