Kristiešu kodētā valoda

Ja šobrīd dzīvē nav tas priecīgākais brīdis, tad uz jautājumu: "Kā tev iet?" neatbildam vis "draņķīgi" vai "ļoti grūti", bet gan:
"Dievs mani šobrīd nes uz rokām"
(tas no stāsta par diviem un vienu pēdu pāri jūrmalas smiltīs)
:)

P.S. Stāsts šāds. Cilvēks nonāk debesīs. Dievs viņam rāda viņa dzīves ceļu kā pēdu nospiedumus jūrmalā. Visu laiku blakus iet divi pēdu pāri. Cilvēks prasa Dievam- kam pieder tas otrs pēdu pāris? Dievs atbild- es tev vienmēr gāju līdzās. Tad cilvēks skatās tālāk savu dzīves ceļu. Viņš pievērš uzmanību savas dzīves grūtākajiem posmiem un ievēro, ka tad jūrmalā redzams vien viens pēdu pāris. Cilvēks sašutis saka Dievam- Redzi, tad, kad man gāja visgrūtāk, Tu mani atstāji! Un ko Dievs atbild- tajos brīžos, kad tev bija visgrūtāk, es tevi nesu uz savām rokām :)

Nav komentāru: